Joga dla dolnych pleców [WIDEO WORKOUT]

Nasze dolne plecy są jednym z najbardziej obciążonych obszarów ciała, a ich sztywność i ból wpływają również na kondycję narządów jamy brzusznej i miednicy. Joga dla dolnych pleców nie tylko wzmocni odcinek lędźwiowy, ale także rozmasuje brzuch i pozwolą wprowadzić do niego oddech. Zobacz cały trening!

Joga Ann: Sesja dla dolnych pleców

Katarzyna Kamińska pokaże, jak rozpocząć swoją przygodę z jogą bez użycia drogiego sprzętu. Wystarczy podłoga, mata lub krzesło! Tym razem przygotowaliśmy dla Was trening wzmacniający dolne plecy

Tym razem przygotowałam dla Was krótką praktykę, która będzie opierać się na wzmacnianiu dolnych pleców. Jeżeli wiecie, że Wasze dolne plecy są jakoś wrażliwe albo mają jakieś historie kontuzji, albo zwyczajnie są bardzo sztywne, to dobrze jest zadbać w trakcie, aby one na pewno nie bolały – zapowiada Katarzyna Kamińska.

Pobierz bezpłatną aplikację Ann Asystent Zdrowia i zadbaj o swoje zdrowie już dziś!

Joga z Katarzyną Kamińską

Zacznijmy sobie w siadzie, takim jak ja teraz. To w zasadzie nie jest jeszcze jakaś konkretna asana, ale pozwoli nam ta pozycja przygotować ciało do wygięć, które już zapowiadałam. Sprawdźcie sobie, jak mają się Wasze pośladki. Ja wolę usiąść troszkę wyżej, bo kiedy siedzimy niżej, dzieje się tak, że dolne plecy się zapadają i dużo wysiłku kosztuje nas ich wydłużenie. Także usiądźcie na czymś, trochę wyżej – tłumaczy instruktorka w wideo dostępnym dla użytkowników Ann.

Jak prawidłowo wykonać te ćwiczenia? Jak systematycznie praktykować jogę, a także jak ważny jest w niej oddech i spokój? Sprawdźcie!

Treningi jogi z Katarzyną Kamińską

Kolejne treningi jogi z Kasią Kamińską znajdziecie w aplikacji Ann Asystent Zdrowia oraz na naszej stronie w zakładce Biblioteka & Kursy . Zapraszamy!

Aktualnych wydarzeń szukajcie także na Facebooku oraz na Instagramie.

Serwis / aplikacja Ann dokłada wszelkich starań, aby treści składające się na zawartość serwisu były ścisłe i poprawne. Prezentowana treść jest dostarczana jedynie w celach informacyjnych lub edukacyjnych. W żadnym zakresie nie zastępuje i nie może być utożsamiana z konsultacją czy poradą lekarską.

Sprawdź więcej treningów jogi w Ann:

0 Komentarzy

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Ustawienia prywatności

Wymagane

Te ciasteczka są wymagane do funkcjonowania naszej witryny, służą do definiowana informacji na temat stosowanych przez nas funkcjonalności i nie zawierają żadnych danych personalnych.

wordpress_test_cookie,gdpr[allowed_cookies],gdpr[consent_types],gdprprivacy_bar

Śledzenie

Te ciasteczka ustawiane są przez zaufane witryny zewnętrzne (np. Google Analytics) w celu śledzenia szczegółów, takich jak liczba unikalnych użytkowników i odsłon, aby pomóc poprawić użyteczność naszej strony.

_ga,_gid,_gat,_gat_,AMP_TOKEN,_gac_

Komentarze

Te ciasteczka są używane, aby przechowywać ustawienia użytkowników, takie jak nazwa konta, język i lokalizacja.

comment_author_{HASH},comment_author_email_{HASH},comment_author_url_{HASH}

Języki

Te ciasteczka odpowiadają za ustawienia preferencji językowych na naszej witrynie.

wp-wpml_current_language,wp-wpml_current_admin_language_{hash},_icl_visitor_lang_js, wpml_browser_redirect_test