Joga na dobry początek dnia [WIDEO WORKOUT]

Trenerka: Katarzyna Kamińska, Ann Asystent Zdrowia

Poranki są dla Ciebie ciężkie i trudno jest Ci się dobudzić? Mamy na to radę! Kolejne spotkanie z jogą w Ann jest właśnie dla Ciebie. Podczas tej sesji rozruszasz swoje ciało, pozbędziesz się sztywności w ciele i ożywisz się! W trakcie jogi z Katarzyną Kamińską poruszasz biodrami i barkami, nogami oraz kręgosłupem. Dzisiejsza sesja pozwoli dobrze zacząć Ci każdy dzień. Zobacz cały trening z Katarzyną Kamińską!

Joga Ann

Katarzyna Kamińska pokaże, jak rozpocząć swoją przygodę z jogą bez użycia drogiego sprzętu. Wystarczy tylko podłoga, mata lub krzesło!

– Dzisiejsze ćwiczenia to tak zestaw ruchów, które pomogą nam się obudzić o poranku. Jeśli wstajecie rano i ciężko u Was z energią i motywacją to ta sesja jest dla Was. Zapraszam! – tłumaczy instruktorka w wideo dostępnym dla użytkowników Ann.

Zajęcia jogi dostępne są w aplikacji Ann Asystent Zdrowia w poniedziałki, a także w środy. Pamiętajcie, że zawsze o godzinie 12.00 możecie spodziewać się nowego zestawu praktyk!

Na zdj. Katarzyna Kamińska – fragment zajęć w aplikacji Ann Asystent Zdrowia podczas jogi na dobry początek dnia.
Na zdj. Katarzyna Kamińska, podczas pozycji początkowej w jodze na rozbudzenie ciała.

Treningi Jogi oraz Fitness dostępne są w bezpłatnej aplikacji Ann oraz po zalogowaniu na stronie

Joga na dobry początek dnia

– Zacznijmy sobie w siadzie skrzyżnym, choć jeśli ten siad jest dla Was zbyt trudny, to możecie usiąść inaczej. Odsłońmy teraz kości pośladków, tak żeby poczuć, że pełniej na nich siedzimy. Weźmy sobie parę głębszych oddechów i wydłużmy kręgosłup. Teraz połóżmy sobie dłonie grzbietem na udach i zacznijmy delikatne ruchy ramion do przodu. Na początku będą to małe, okrężne ruchy, a później stopniowo będziemy je poszerzać. Teraz ten sam ruch będziemy wykonywać do tyłu. Następnie splećmy palce dłoni i unieśmy je nad głowę i zacznijmy poruszać przodem i tyłem ciała – pokazuje Katarzyna Kamińska.

– Lewą ręką chwyćmy prawe kolano, a prawa ręka niech powędruje do tyłu i niech będzie oparta o to, na czym siedzicie. Nie odchylajmy się do tylu tylko pozostańmy prosto. Pamiętajmy o oddechu, wdech ma wyprostować plecy, a z wydechem skręcimy swoje ciało w prawo. Prawy bark ciągniemy za siebie, tak jakby ktoś go ciągnął. Teraz odwróćmy również głowę za siebie. Wracamy do centrum i dokładnie to samo robimy w drugą stronę – opowiada krok po kroku Katarzyna Kamińska.

Na zdjęciu Katarzyna Kamińska podczas jogi w aplikacji Ann.
Na zdj. Katarzyna Kamińska – fragment zajęć w aplikacji Ann Asystent Zdrowia.

W jaki sposób prawidłowo wykonać te ćwiczenia? Sprawdźcie! Cały trening jogi z Katarzyną Kamińską jest już dostępny w aplikacji Ann Asystent Zdrowia.

Treningi jogi z Katarzyną Kamińską

Kolejne treningi jogi z Kasią Kamińską znajdziecie w aplikacji Ann Asystent Zdrowia w każdy poniedziałek o godzinie 12.00. Zapraszamy!

Aktualnych wydarzeń szukajcie także na Facebooku oraz na Instagramie.

Serwis / aplikacja Ann dokłada wszelkich starań, aby treści składające się na zawartość serwisu były ścisłe i poprawne. Prezentowana treść jest dostarczana jedynie w celach informacyjnych lub edukacyjnych. W żadnym zakresie nie zastępuje i nie może być utożsamiana z konsultacją czy poradą lekarską.

Znajdź więcej w bezpłatnej aplikacji Ann:

Treningi Jogi oraz Fitness dostępne są w bezpłatnej aplikacji Ann oraz po zalogowaniu na stronie
0 Komentarzy

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *