Joga dla wzmocnienia kręgosłupa [WIDEO WORKOUT]

Trenerka: Katarzyna Kamińska, Ann Asystent Zdrowia

Wzmocnienie mięśni wzdłuż kręgosłupa oraz mięśni głębokich i brzucha jest niezwykle ważne. Jeśli cierpimy na bóle pleców, trudno nam o swobodny oddech i właściwą pozycję ciała. Dlatego podczas tej sesji jogi z Katarzyną Kamińską popracujemy nad ich wzmocnieniem oraz uelastycznieniem. Trening poruszy całe ciało i doda energii. Ta sesja nie jest jednak wskazana w chwilach osłabienia czy w czasie menstruacji.

Joga Ann – sesja na wzmocnienie kręgosłupa

Katarzyna Kamińska pokaże, jak rozpocząć swoją przygodę z jogą bez użycia drogiego sprzętu. Wystarczy tylko podłoga, mata lub krzesło!

– Witajcie! Dzisiaj zajmiemy się pracą, która pozwoli nam wydłużyć i wzmocnić kręgosłup, mięśnie ud i ramion. Zapraszam! – tłumaczy instruktorka w wideo dostępnym dla użytkowników Ann.

Zajęcia jogi dostępne są w aplikacji Ann Asystent Zdrowia w poniedziałki, a także w środy. Pamiętajcie, że zawsze o godzinie 12.00 możecie spodziewać się nowego zestawu praktyk!

Treningi Jogi oraz Fitness dostępne są w bezpłatnej aplikacji Ann oraz po zalogowaniu na stronie

Joga Ann: wzmocnienie kręgosłupa

– Zaczniemy sobie w klęku podpartym. Połóżcie dłonie płaska na macie, ustawiając palce wskazujące na wprost. Podwińmy palce stóp, wycofajmy dolne żebra i lekko zbliżmy do siebie łopatki. Na początek rozruszamy kręgosłup. Bierzemy głęboki wdech, a z wydechem wycofujemy pępek, ciągniemy w dół miednicę i zaokrąglimy plecy. Mocno odpychamy się rękami i chowamy głowę, to tak zwany koci grzbiet. Z wydechem wyginamy się w drugą stronę – tłumaczy instruktorka w wideo dostępnym dla użytkowników Ann.

Na zdj. Katarzyna Kamińska – fragment zajęć w aplikacji Ann Asystent Zdrowia.
Na zdj. Katarzyna Kamińska – fragment zajęć w aplikacji Ann Asystent Zdrowia.

– Teraz zaczniemy przenosić ciężar do przodu i do tyłu, czyli wycofamy biodra i później przeniesiemy biodra do przodu. Pamiętajcie żeby to nie było zbyt intensywne ćwiczenie. Teraz zacznijcie wędrować nie tylko do tyłu i do przodu, ale także na boki. Mocno musimy pobudzić kręgosłup do pracy. Zmienimy sobie teraz stronę i wykonywamy te ćwiczenia w innym kierunku – opowiada krok po kroku Katarzyna Kamińska.

Na zdj. Katarzyna Kamińska – fragment zajęć w aplikacji Ann Asystent Zdrowia.
Na zdj. Katarzyna Kamińska – fragment zajęć w aplikacji Ann Asystent Zdrowia.

W jaki sposób prawidłowo wykonać te ćwiczenia? Sprawdźcie! Cały trening jogi z Katarzyną Kamińską jest już dostępny w aplikacji Ann Asystent Zdrowia.

Treningi jogi z Katarzyną Kamińską

Kolejne treningi jogi z Kasią Kamińską znajdziecie w aplikacji Ann Asystent Zdrowia w każdy poniedziałek o godzinie 12.00. Zapraszamy!

Aktualnych wydarzeń szukajcie także na Facebooku oraz na Instagramie.

Serwis / aplikacja Ann dokłada wszelkich starań, aby treści składające się na zawartość serwisu były ścisłe i poprawne. Prezentowana treść jest dostarczana jedynie w celach informacyjnych lub edukacyjnych. W żadnym zakresie nie zastępuje i nie może być utożsamiana z konsultacją czy poradą lekarską.

Znajdź więcej w bezpłatnej aplikacji Ann:

Treningi Jogi oraz Fitness dostępne są w bezpłatnej aplikacji Ann oraz po zalogowaniu na stronie
0 Komentarzy

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *