Joga Ann: Wydłużenie tyłu ciała [WIDEO WORKOUT]

Tylna taśma naszego ciała to zapomniany i zaniedbywany obszar, a jednocześnie mocno skrócony i spięty. Dzisiejsza sesja poświęcona jest właśnie jemu: budowaniu uważności na tył ciała, jego wydłużeniu, pracy mięśni głębokich. Jak czujesz tył swojego ciała? Czy kiedyś się mu przyjrzałeś? Czy zwracasz na niego uwagę na co dzień czy może dopiero wtedy, kiedy upomni się o nią bólem? Jeśli nie, dziś będzie ku temu okazja, a ciało podziękuje nam za ten subtelny, a jednocześnie bardzo ważny ruch. Zobacz trening! Joga Ann z Katarzyną zawsze w poniedziałek o godz. 12:00!

Joga Ann – Wydłużenie tyłu ciała

Katarzyna Kamińska pokaże, jak rozpocząć swoją przygodę z jogą bez użycia drogiego sprzętu. Wystarczy tylko podłoga, mata lub krzesło!

Tym razem zaserwujemy sobie porcję skłonów, czyli pozycji, które wydłużają tył ciała. To bardzo ważne – szczególnie, jeśli dużo siedzimy – dla zdrowia kręgosłupa, naszych narządów wewnętrznych, naszych bioder – tłumaczy instruktorka w wideo dostępnym dla użytkowników Ann.

Zajęcia jogi dostępne są w aplikacji Ann Asystent Zdrowia w poniedziałki i środy. Pamiętajcie, że zawsze o godzinie 12.00 możecie spodziewać się nowego zestawu praktyk!

Treningi Jogi oraz Fitness dostępne są w bezpłatnej aplikacji Ann oraz po zalogowaniu na stronie

Joga Ann: Wydłużenie tyłu ciała

Zaczniemy sobie w leżeniu z paskiem, ale zanim się jeszcze położymy, założymy sobie pasek na prawą stopę, tak żeby jego ciasna pętla oplotła stopę w połowie jej długości. Ta pętla jest na środkowej stopie, ale jednocześnie drugą część paska założymy sobie na piętę. To trochę takich detali, ale ja to jeszcze pokażę. Jedna mała pętla na środkowej stopie, druga na pięcie. I położymy się – pokazuje Katarzyna Kamińska.

Ściągniemy pasek. Można go odłożyć. I od razu połączymy stopy do Baddha Konasany, czyli zbliżam podeszwy stóp do siebie, odprężam kolana, przyciągam stopy możliwie blisko ciała. I teraz poproszę, żebyście podnieśli miednicę i lekko ściągnęli w dół dolne plecy. Chwycimy dłońmi łokcie i wyciągniemy boki tułowia raz jeszcze, czyli to jest taki ruch zarówno dla bioder, jak i dla barków – opowiada krok po kroku Katarzyna Kamińska.

W jaki sposób prawidłowo wykonać te ćwiczenia? Sprawdźcie! Cały trening jogi z Katarzyną Kamińską jest już dostępny w aplikacji Ann Asystent Zdrowia.

Treningi jogi z Katarzyną Kamińską

Kolejne treningi jogi z Kasią Kamińską znajdziecie w aplikacji Ann Asystent Zdrowia w każdy poniedziałek o godzinie 12.00. Zapraszamy!

Aktualnych wydarzeń szukajcie także na Facebooku oraz na Instagramie.

Serwis / aplikacja Ann dokłada wszelkich starań, aby treści składające się na zawartość serwisu były ścisłe i poprawne. Prezentowana treść jest dostarczana jedynie w celach informacyjnych lub edukacyjnych. W żadnym zakresie nie zastępuje i nie może być utożsamiana z konsultacją czy poradą lekarską.

Znajdź więcej w bezpłatnej aplikacji Ann:

Treningi Jogi oraz Fitness dostępne są w bezpłatnej aplikacji Ann oraz po zalogowaniu na stronie
0 Komentarzy

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *