Joga Ann: Trzech wojowników – trening wzmacniający [WIDEO WORKOUT]

Data i czas rozpoczęcia
Liczba miejsc 5

Trzy pozycje wojownika (Virabhadrasana I,II,III), które składają się na dzisiejsze spotkanie, swoją nazwę noszą od imienia mitycznego herosa powołanego do życia przez boga Shivę. Virabhadra miał pomścić śmierć żony Shivy, Sati. Trzy pozycje, wzmacniające całe ciało, otwierające barki i ćwiczące naszą równowagę, symbolizują trzy etapy walki, którą wojownik bohatersko stoczył. Zobacz trening! Joga Ann z Katarzyną Kamińską zawsze w poniedziałek o godz. 12:00!

Joga Ann – trening z Katarzyną Kamińską

Katarzyna Kamińska pokaże, jak rozpocząć swoją przygodę z jogą bez użycia drogiego sprzętu. Wystarczy podłoga, mata lub krzesło! Tym razem przygotowaliśmy dla Was trening dla wzmocnienia dolnych pleców.

Dzisiejszy trening jest bardzo energiczny. Pomoże nam pobudzić nasze centrum, nogi i biodra. Sesja będzie oparta na trzech pozycjach wojownika. Pracujcie na mocnych nogach i starajcie się poczuć swój brzuch – wyjaśnia Katarzyna Kamińska.

Zajęcia jogi dostępne są w aplikacji Ann Asystent Zdrowia w poniedziałki i środy. Zawsze o godzinie 12.00 możecie spodziewać się nowego zestawu praktyk!

Treningi Jogi oraz Fitness dostępne są w bezpłatnej aplikacji Ann oraz po zalogowaniu na stronie.

Zaczniemy sobie w staniu. Wstańcie na szerokości bioder, popatrzcie na swoje nogi, palce nóg. Dobrze je rozciągnijcie. Pępek do tyłu, a pośladki mocno w dół. Spleciemy kciuki, ale z tyłu. Mocno prostujemy ramiona, wyciągamy się – pokazuje Katarzyna Kamińska w dzisiejszym wideo w aplikacji Ann Asystent Zdrowia.

Połączymy teraz nogi. Duże palce stóp będą razem, a pięty odrobinę szerzej. Mocno zbliżamy nogę do nogi, jakby sklejamy je. Spleciemy dłonie i mocno wyciągniemy się. Wyciąganie się w pozycjach wojownika jest kluczowe. Weźmiemy wdech i z wydechem biodra zostają, a tułub wędruję w stronę – widzimy w wideo dostępnym dla użytkowników Ann.

Jak prawidłowo wykonać te ćwiczenia? Jak systematycznie praktykować jogę, a także jak ważny jest w niej oddech i spokój? Sprawdźcie! Cały trening jogi z Katarzyną Kamińską jest już dostępny w aplikacji Ann Asystent Zdrowia.

Zobacz cały odcinek Joga Ann: Trening wzmacniający dolne plecy

Treningi jogi z Katarzyną Kamińską

Kolejne treningi jogi z Kasią Kamińską znajdziecie w aplikacji Ann Asystent Zdrowia w każdy poniedziałek o godzinie 12.00. Zapraszamy!

Aktualnych wydarzeń szukajcie także na Facebooku oraz na Instagramie.

Znajdź więcej w darmowej aplikacji Ann:

Treningi Jogi oraz Fitness dostępne są w bezpłatnej aplikacji Ann oraz po zalogowaniu na stronie.
0 Komentarzy

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *