Joga Ann: Trening dla mocnych nóg i balansu [WIDEO WORKOUT]

Data i czas rozpoczęcia
Liczba miejsc 5

Pokaż mi jak stoisz na nogach, a powiem Ci jak funkcjonujesz! Ten logiczny żart ma w sobie wiele prawdy – stabilność naszego stania, świadomość ciała, możliwość balansowania to nie tylko fizyczne umiejętności, ale również jakości, które przenosimy do życia codziennego. Zobacz trening! Joga Ann z Katarzyną Kamińską zawsze w poniedziałek o godz. 12:00!

Zobacz cały odcinek: Joga dla mocnych nóg i balansu

Joga Ann – trening z Katarzyną Kamińską

Katarzyna Kamińska pokaże, jak rozpocząć swoją przygodę z jogą bez użycia drogiego sprzętu. Wystarczy podłoga, mata lub krzesło! Tym razem skupiliśmy się na treningu na rozruch i rozgrzanie ciała, ale też na wzmocnienie kontaktu z ciałem.

Nasze nogi to możliwość naszego korzystania ze swoich zasobów, pozostawania w kontakcie z tu i teraz, dostęp do realnej oceny sytuacji. Zapraszamy do stanięcia na swoich nogach i poczucia oparcia w ciele! – rozpoczyna Katarzyna Kamińska.

Zajęcia jogi dostępne są w aplikacji Ann Asystent Zdrowia w poniedziałki i środy. Zawsze o godzinie 12.00 możecie spodziewać się nowego zestawu praktyk!

Treningi Jogi oraz Fitness dostępne są w bezpłatnej aplikacji Ann oraz po zalogowaniu na stronie.

Zaczniemy sobie w siadzie. Usiądziemy na kocu lub na poduszce. Może to też być kostka do jogi. Stopy ustawiamy na szerokość bioder. Chwyćcie się pod kolanami i wyprostujcie plecy. Ściągamy w dół pachwiny i wydłużamy dolne plecy. Teraz unieśmy ręce do góry. Otwarte pachy – pokazuje Katarzyna Kamińska w dzisiejszym wideo w aplikacji Ann Asystent Zdrowia.

Weźmiemy teraz pasek, założymy go na prawą piętę. Można też połączyć nogi. Następnie uniesiemy stopę nad podłogę, tak, żeby pięta była blisko pośladka, a kolano blisko klatki piersiowej. Znów wydłużymy plecy. A teraz wolno, pokonując opór paska, wyprostujemy nogę. Jeśli jest to dla was zbyt trudne, możemy zostawić nogę lekko ugiętą – tłumaczy w wideo dostępnym dla użytkowników Ann.

Jak prawidłowo wykonać te ćwiczenia? Jak systematycznie praktykować jogę, a także jak ważny jest w niej oddech i spokój? Sprawdźcie! Cały trening jogi z Katarzyną Kamińską jest już dostępny w aplikacji Ann Asystent Zdrowia.

Zobacz cały odcinek Joga Ann: Joga dla mocnych nóg i balansu

Treningi jogi z Katarzyną Kamińską

Kolejne treningi jogi z Kasią Kamińską znajdziecie w aplikacji Ann Asystent Zdrowia w każdy poniedziałek o godzinie 12.00. Zapraszamy!

Aktualnych wydarzeń szukajcie także na Facebooku oraz na Instagramie.

Znajdź więcej w darmowej aplikacji Ann:

Treningi Jogi oraz Fitness dostępne są w bezpłatnej aplikacji Ann, jak również po zalogowaniu na stronie
0 Komentarzy

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *