Joga Ann: Trening dla bioder i wzmocnienia brzucha [WIDEO WORKOUT]

Data i czas rozpoczęcia
Liczba miejsc 5

Dzisiejsza sesja jest poświęcona pozycjom, które pozwalają zadbać o dobrostan naszego brzucha i bioder. Gdy większość czasu spędzamy za biurkiem, ten obszar często ulega zastojom zarówno na poziomie stawów, jak i mięśni, i organów wewnętrznych. Taka sytuacja może powodować nie tylko bóle, ale również wpływać na nasz sposób poruszania się, spowalniać procesy trawienia, niekorzystnie działać na cykl menstruacyjny. Zobacz trening! Joga Ann z Katarzyną Kamińską zawsze w poniedziałek o godz. 12:00!

Zobacz cały odcinek: Trening dla bioder i wzmocnienia brzucha

Joga Ann – trening z Katarzyną Kamińską

Katarzyna Kamińska pokaże, jak rozpocząć swoją przygodę z jogą bez użycia drogiego sprzętu. Wystarczy podłoga, mata lub krzesło! Tym razem przygotowaliśmy dla Was trening wyciszający na zakończenie dnia.

Dzisiaj będziemy potrzebować pasek i czegoś pod pośladki. Zaczniemy sobie w siadzie skrzyżnym. Ta pozycja pozwoli nam połączyć się z naszymi biodrami i miednicą. Ustawcie się tak, aby ruch waszego poparcia był między udami – wyjaśnia Katarzyna Kamińska.

Zajęcia jogi dostępne są w aplikacji Ann Asystent Zdrowia w poniedziałki i środy. Zawsze o godzinie 12.00 możecie spodziewać się nowego zestawu praktyk!

Treningi Jogi oraz Fitness dostępne są w bezpłatnej aplikacji Ann oraz po zalogowaniu na stronie.

Kolana i uda ciężkie. Żeby wygodniej oraz korzystniej dla pleców usiąść, dłońmi delikatnie wyciągnijmy pośladki na zewnątrz. Połóżcie dłonie na kolana, wyprostujcie się, podnieście czubek głowy – pokazuje Katarzyna Kamińska w dzisiejszym wideo w aplikacji Ann Asystent Zdrowia.

Splećmy palce dłoni i odkręcimy je i uniesiemy do góry. Poczujcie jak się wydłużają boki waszego ciała. Rozluźnijcie barki, żeby nie powodować napięcia w okolice klatki piersiowej i górnych pleców. Delikatnie wycofujemy brodę – widzimy w wideo dostępnym dla użytkowników Ann.

Jak prawidłowo wykonać te ćwiczenia? Jak systematycznie praktykować jogę, a także jak ważny jest w niej oddech i spokój? Sprawdźcie! Cały trening jogi z Katarzyną Kamińską jest już dostępny w aplikacji Ann Asystent Zdrowia.

Zobacz cały odcinek Joga Ann: Trening dla bioder i wzmocnienia brzucha

Treningi jogi z Katarzyną Kamińską

Kolejne treningi jogi z Kasią Kamińską znajdziecie w aplikacji Ann Asystent Zdrowia w każdy poniedziałek o godzinie 12.00. Zapraszamy!

Aktualnych wydarzeń szukajcie także na Facebooku oraz na Instagramie.

Znajdź więcej w darmowej aplikacji Ann:

Treningi Jogi oraz Fitness dostępne są w bezpłatnej aplikacji Ann oraz po zalogowaniu na stronie.
0 Komentarzy

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *