Joga dla bioder [WIDEO WORKOUT]

Alina Pawela trenerka jogi
Trenerka: Alina Pawela, Ann Asystent Zdrowia

Zachodnia kultura jest głównie kulturą siedzenia. Siedzimy ucząc się, pracując, przemieszczając, podróżując i relaksując się. Biodra bywają często sztywne, a mięśnie wokół nich słabe, co często skutkuje bólem w obrębie stawów kolanowych czy lędźwiowego odcinka kręgosłupa. Sesja jogi dla bioder to uzyskanie świadomości o twoim stanie bioder i praca nad ich mobilnością i odprężeniem. Koniecznie zobacz cały trening!

Joga dla bioder w Ann – trening z Aliną Pawelą

Alina Pawela pokaże, jak rozpocząć swoją przygodę z jogą bez użycia drogiego sprzętu. Wystarczy podłoga, mata lub krzesło! Tym razem mamy dla Was sesja dla bioder.

W tym odcinku będziemy pracować dla rozluźnienia bioder i ich odprężenia. Serdecznie zapraszam!– zapowiada instruktorka w wideo dostępnym dla użytkowników Ann.

Zajęcia jogi dostępne są w aplikacji Ann Asystent Zdrowia w poniedziałki i środy. Zawsze o godzinie 12.00 możecie spodziewać się nowego zestawu praktyk!

Treningi Jogi oraz Fitness dostępne są w bezpłatnej aplikacji Ann oraz po zalogowaniu na stronie

Zaczniemy sobie pracę od najprostszego, zwykłego siadu skrzyżnego. Jeśli sytuacja jest u Ciebie taka, że Twoje kolana są na wysokości pachwin, to możesz swobodnie zostać w tym siadzie, nie podpierając niczym pośladków. Natomiast jeśli Twoje kolana są wysoko i przez to klatka piersiowa zapada się, dolne plecy pochylają do tyłu, wtedy weź wałek, włóż wałek pod pośladki i usiądź trochę wyżej, co pomoże Ci podciągnąć cały kręgosłup do góry – pokazuje Alina Pawela.

Kolejna pozycja to Baddhakonasana, czyli pozycja siedzącego szewca. Łączymy podeszwy stóp, łapiemy teraz pod stopami splatając dłonie. I trzymając za stopy, wyciągasz ponownie klatkę piersiową wysoko do góry. Zabierasz łopatki w głąb, odciągając barki, ramiona na zewnątrz do tyłu od uszu – instruuje w wideo dostępnym dla użytkowników Ann.

Jak prawidłowo wykonać te ćwiczenia? Jak systematycznie praktykować jogę, a także jak ważny jest w niej oddech i spokój? Sprawdźcie!

Treningi jogi z Aliną Pawelą

Kolejne treningi jogi z Aliną Pawelą znajdziecie w aplikacji Ann Asystent Zdrowia w każdą środę o godzinie 12.00. Zapraszamy!

Aktualnych wydarzeń szukajcie także na Facebooku oraz na Instagramie.

Serwis / aplikacja Ann dokłada wszelkich starań, aby treści składające się na zawartość serwisu były ścisłe i poprawne. Prezentowana treść jest dostarczana jedynie w celach informacyjnych lub edukacyjnych. W żadnym zakresie nie zastępuje i nie może być utożsamiana z konsultacją czy poradą lekarską.

Znajdź więcej w bezpłatnej aplikacji Ann:

Treningi Jogi oraz Fitness dostępne są w bezpłatnej aplikacji Ann oraz po zalogowaniu na stronie
0 Komentarzy

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *