Joga Ann: Joga dla oczu – zresetuj wzrok i układ nerwowy [WIDEO WORKOUT]

Wokół oczu znajduje się aż sześć par mięśni oczu,  ich napięcie znacząco wpływa na jakość widzenia, a nieuświadomiona fiksacja wzroku, może zablokować nam dostęp do pełni potencjału naszego szkieletu. Może to prowadzić do przeciążeń kręgosłupa, przede wszystkim w odcinku szyjnym i lędźwiowym. Koniecznie zobacz cały trening i sam sprawdź, jakie daje efekty! Joga Ann z Aliną Pawelą zawsze w środę o godz. 12:00!

Joga Ann – trening z Aliną Pawelą

Alina Pawela pokaże, jak rozpocząć swoją przygodę z jogą bez użycia drogiego sprzętu. Wystarczy podłoga, mata lub krzesło! Tym razem mamy dla Was sesję dla kobiet w ciąży.

Witajcie, dzisiejsza sesja będzie poświęcona oczom i ich wpływie na układ nerwowy oraz układ szkieletowaty, więc jeśli na co dzień macie zmęczone oczy lub zaczynacie gorzej widzieć to ta sesja jest zdecydowanie dla was. Serdecznie zapraszam! – zapowiada instruktorka w wideo dostępnym dla użytkowników Ann.

Zajęcia jogi dostępne są w aplikacji Ann Asystent Zdrowia w poniedziałki i środy. Zawsze o godzinie 12.00 możecie spodziewać się nowego zestawu praktyk!

Treningi Jogi oraz Fitness dostępne są w bezpłatnej aplikacji Ann oraz po zalogowaniu na stronie

Joga dla oczu – ćwiczenia

Pierwsze ćwiczenie będzie w pozycji leżącej, możecie położyć się na macie lub na dywanie. Kiedy położysz się, zapleć sobie palce dłoni z tyłu w górnej części głowy, tak aby twoja szyja, twój kark wydłużyły się. Rozluźnij się kompletnie i skieruj wzrok nie poruszając głową skrajnie w prawo. To może być na początku bolesne ale później kiedy mięśnie oczu wyćwiczą się, więc nie będziecie odczuwać żadnego dyskomfortu. Możesz łagodnie teraz zamknąć i otworzyć oczy. Ponownie nie poruszając się skręć oczy teraz w lewo – pokazuje Alina Pawela.

Spokojnie zegnij prawą oraz lewą nogę w kolanie i odpychając się na jednej ze stóp przetocz się na bok pomagając sobie dłonią, po czym usiądź, ponieważ kolejne ćwiczenie zrobimy w siadzie. W tym momencie wyobraź sobie, że przed sobą jakieś półtorej metra, masz niewielką tarczę zegara, ponieważ teraz będziesz poruszać oczami na tej własnie tarczy zegara między godziną 12 a 6. Unieś teraz oczy do góry na godzinę 12 natomiast później przenieś je w dół na godzinę 6 – instruuje w wideo dostępnym dla użytkowników Ann.

Jak prawidłowo wykonać te ćwiczenia? Jak systematycznie praktykować jogę, a także jak ważny jest w niej oddech i spokój? Sprawdźcie! Cały trening jogi z Aliną Pawelą jest już dostępny w aplikacji Ann Asystent Zdrowia.

Treningi jogi z Aliną Pawelą

Kolejne treningi jogi z Aliną Pawelą znajdziecie w aplikacji Ann Asystent Zdrowia w każdą środę o godzinie 12.00. Zapraszamy!

Aktualnych wydarzeń szukajcie także na Facebooku oraz na Instagramie.

Serwis / aplikacja Ann dokłada wszelkich starań, aby treści składające się na zawartość serwisu były ścisłe i poprawne. Prezentowana treść jest dostarczana jedynie w celach informacyjnych lub edukacyjnych. W żadnym zakresie nie zastępuje i nie może być utożsamiana z konsultacją czy poradą lekarską.

Znajdź więcej w bezpłatnej aplikacji Ann:

Treningi Jogi oraz Fitness dostępne są w bezpłatnej aplikacji Ann oraz po zalogowaniu na stronie
0 Komentarzy

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *