Potreningowy stretching [WIDEO WORKOUT]

Stretching świetnie sprawdzi się u osób, które cierpią na sztywność mięśni, a także u osób, które wykonują pracę siedzącą, i które nie wiedzą, jak poprawnie rozciągać się po swojej ulubionej aktywności fizycznej. Podczas dzisiejszych zajęć wykonamy ćwiczenia, które mają na celu rozciągnąć wszystkie mięśnie i ścięgna wykorzystane podczas treningu.

Fitness Ann: Potreningowy stretching

Stretching świetnie sprawdzi się u osób, które cierpią na sztywność mięśni, a także u osób, które wykonują pracę siedzącą, i które nie wiedzą, jak poprawnie rozciągać się po swojej ulubionej aktywności fizycznej. Wytrwałość w regularnym rozciąganiu pozwoli nam zniwelować spięte i nierozciągnięte mięśnie oraz cieszyć się sprawnością w codziennych czynnościach.

Stretching wykonany w odpowiedni sposób niesie za sobą wiele korzyści. Należy pamiętać, że zdarzają się jednak sytuacje, kiedy stretching nie będzie dobrym pomysłem na trening. Będą to: gorsze samopoczucie, przeziębienie i gorączka, uszkodzenie struktury tkanki łącznej i powięzi, gojące się rany czy kolagenozy, a także inne przeciwskazania uznane przez terapeutę czy lekarza.

Cześć, Moi Kochani! Nazywam się Magda, dziś witam Was na zajęciach ze stretchingu. Zajmiemy się rozciągnięciem całego ciała, będą tutaj wskazówki dla osób, które nie do końca potrafią się po swojej ulubionej aktywności fizycznej porozciągać prawidłowo – rozpoczyna trenerka Magdalena Tyczka na początku treningu w bezpłatnej aplikacji Ann Asystent Zdrowia.

Więcej ciekawych materiałów znajdziesz w bezpłatnej aplikacji Ann Asystent Zdrowia lub po zalogowaniu na stronie

Potreningowy stretching: wykonaj ćwiczenie

Siadamy sobie wygodnie na macie, stópki sobie łączymy do siebie. Na początek rozciągniemy troszkę nasze ręce. Wyciągamy nasze ręce do góry, przeciągamy się na jeden bok, rozciągamy dzisiaj całe ciało, i na drugi. Wracamy z powrotem, ręce do góry i przyciskamy jednego łokcia z tyłu i próbujemy złapać sobie ręce pod spodem – pokazuje trenerka w pełnej wersji wideo, dostępnym wyłącznie dla zarejestrowanych użytkowników bezpłatnej aplikacji Ann Asystent Zdrowia.

fragment zajęć w aplikacji Ann Asystent Zdrowia

Teraz prostujemy nóżki i idziemy sobie do przodu, do skłonu. Możemy się złapać za pięty, za paluszki, za łydkę, jeśli nie możemy jeszcze zejść tak nisko. I tak samo chwilkę przytrzymujemy. Wracamy powoli. Teraz, żeby rozluźnić trochę plecy, ciągniemy ciężką linę z przodu. Palce staramy się cały czas zadzierać na zewnątrz, trzymać równo kolana, proste plecy pokazuje w wideo dostępnym dla Użytkowników Ann.

Jak odpowiednio wykonać te ćwiczenia? Sprawdź! Cały trening dostępny poniżej.

Treningi Ann Fitness

Kolejne treningi z Magdaleną Tyczką znajdziecie w aplikacji Ann Asystent Zdrowia oraz na naszej stronie w zakładce Biblioteka & Kursy. Zapraszamy!

Dzięki instrukcjom specjalistki dowiesz się, jak we własnym domu i bez użycia drogiego sprzętu, zadbać o kondycję i zdrowie. Dzięki Ann masz wideo zawsze w kieszeni i pod ręką.

Sprawdź więcej i polub nasz profil na Facebooku oraz na Instagramie.

Serwis / aplikacja Ann dokłada wszelkich starań, aby treści składające się na zawartość serwisu były ścisłe i poprawne. Prezentowana treść jest dostarczana jedynie w celach informacyjnych lub edukacyjnych. W żadnym zakresie nie zastępuje i nie może być utożsamiana z konsultacją czy poradą lekarską.

Zobacz inne treningi w Ann:

0 Komentarzy

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *