Joga dla kobiet w ciąży [WIDEO WORKOUT]

Alina Pawela trenerka jogi
Trenerka: Alina Pawela, Ann Asystent Zdrowia

Ciąża to okres nieustających przemian zarówno w aspekcie fizycznym, psychicznym jak i emocjonalnym. Praktyka jogi podczas tych dziewięciu miesięcy pomaga nie tylko utrzymać zdrowie i dobre samopoczucie. Przywraca również spokój, tak potrzebny matce i dziecku.  Dzięki delikatnemu ruchowi, który proponuje joga, usprawnia się przepływ krwi i limfy w ciele matki i tym samym w ciele dziecka. Joga sięga do korzeni napięć skumulowanych w ciele. Koniecznie zobacz cały trening dla ciężarnych!

Joga Ann – trening z Aliną Pawelą

Alina Pawela pokaże, jak rozpocząć swoją przygodę z jogą bez użycia drogiego sprzętu. Wystarczy podłoga, mata lub krzesło! Tym razem mamy dla Was praktykę dla kobiet w ciąży, która będzie poświęcona przede wszystkim pracy bioder.

W okresie ciąży rosnące w brzuchu mamy dziecko oraz zmieniające się ciało, często wpływają na to, że plecy mają do utrzymania więcej ciężaru, przez co zaokrąglają się i tym samym klatka piersiowa zamyka się. To powoduje, że nie oddychamy tak zwaną pełną piersią, ciało jest mniej dotlenione i czujemy, że mamy mniej energii. Dzisiejsza sesja ma  pomóc w otwarciu klatki piersiowej i rozluźnieniu mięśni pleców – zapowiada instruktorka w wideo dostępnym dla użytkowników Ann.

Zajęcia jogi dostępne są w aplikacji Ann Asystent Zdrowia w poniedziałki i środy. Zawsze o godzinie 12.00 możecie spodziewać się nowego zestawu praktyk!

Treningi Jogi oraz Fitness dostępne są w bezpłatnej aplikacji Ann oraz po zalogowaniu na stronie

Dzisiaj zaczniemy od siady skrzyżnego. Jeśli kolana znajdują się wyżej niż pachwiny – weź wałek i usiądź na nim. W ten to sposób miednica ma szansę wyciągnąć się do góry i wydłużyć dolne plecy. Zawsze w siadach skrzyżnych na początku wyciągamy pośladki do góry. Teraz przeniesiemy ręce do tyłu za plecy, dłonie mają być odwrócone od ciała – pokazuje Alina Pawela.

Delikatnie zbliżamy do siebie łopatki, odciągając tym samym ramiona do tyłu. Nasz klatka piersiowa zacznie się unosić do góry i wychodzić do przodu. Robimy dwa-trzy głębokie oddechy naszym brzuchem – instruuje w wideo dostępnym dla użytkowników Ann.

Jak prawidłowo wykonać te ćwiczenia? Jak systematycznie praktykować jogę, a także jak ważny jest w niej oddech i spokój? Sprawdźcie!

Joga z Aliną Pawelą

Kolejne treningi jogi z Aliną Pawelą znajdziecie w aplikacji Ann Asystent Zdrowia w każdą środę o godzinie 12.00. Zapraszamy!

Aktualnych wydarzeń szukajcie także na Facebooku oraz na Instagramie.

Serwis / aplikacja Ann dokłada wszelkich starań, aby treści składające się na zawartość serwisu były ścisłe i poprawne. Prezentowana treść jest dostarczana jedynie w celach informacyjnych lub edukacyjnych. W żadnym zakresie nie zastępuje i nie może być utożsamiana z konsultacją czy poradą lekarską.

Znajdź więcej w bezpłatnej aplikacji Ann:

Treningi Jogi oraz Fitness dostępne są w bezpłatnej aplikacji Ann oraz po zalogowaniu na stronie
0 Komentarzy

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *